Grozs tukšs
 
 


Piegāde un garantija

 
  Pasūtījums tiek uzskatīts par pieņemtu tikai pēc tam, kad mūsu speciālists apstiprina to.
Lūdzam nepārskaitīt naudu par pirkumu, kamēr mūsu menedžeris neapstiprina pasūtījumu!

Bezmaksas Piegāde

Piegāde notiek darba dienās no pulksten 10:00 līdz 18:00. 

Bezmaksas piegāde līdz veikalam notiek sekojošās pilsētās:
  • Daugavpils
  • Rēzekne
  • Jēkabpils
  • Krāslava


Preces piegāde tieši pircēja dzīvoklī vai mājā ir papildus pakalpojums un tā maksa tiek noteikta, saskaņojot piegādes vietu un laiku.  

Piegādes maksa Rīgas pilsētas robežās no 3 latiem atkarībā no pasūtījuma vērtības un rajona attāluma.
Pasūtījumiem virs 500Ls, bezmaksas piegāde pieejama arī sekojošos rajonos:
  • Daugavpils rajons
  • Krāslavas rajons
  • Jēkabpils rajons
  • Rēzeknes rajons
  • Preiļu rajons

Par piegādes iespējām un piegādes maksu citos Latvijas rajonos Jūs informēs mūsu menedžeris pasūtījuma apstiprināšanas laikā.

Pasūtījumu piegāde parasti notiek 3 darba dienu laikā no maksājuma apstiprināšanas brīža. Par precīzāku piegādes termiņu, Jums paziņos mūsu speciālists pasūtījuma apstiprināšanas laikā.

Piegāde notiek līdz veikalam. Pircējam jānodrošina preces izkraušanu un pieņemšanu.

Sīkāku informāciju Jūs varat saņemt pie mūsu menedžeriem.

servisa centrs

SIA "PRO LINE D" sadarbojas ar Datortehnikas un sadzīves tehnikas remonta autorizēto centru.
Mūsu speciālisti vienmēr gatavi palīdzēt Jūsu problēmu atrisināšanā.

garantija

Visām precēm, kas tiek pārdotas mūsu veikalā, tiek noteikta garantija. Garantijas nosacījumi un termiņš tiek norādīti garantijas talonā. Ja Jums rodas pretenzijas par iegādātajām precēm, Jūs varat vērsties tuvākajā SIA "PRO LINE D" veikalā un nodot preci garantijas remonta veikšanai vai atdot preci un saņemt atpakaļ naudu, vai apmainīt preci.

Lai izvairīties no pārpratumiem, rekomendējam uzmanīgi iepazīties ar preces ekspluatācijas instrukciju. Garantijas talons ir derīgs tikai gadījumā, ja tajā pareizi un skaidri norādīts: izgatavošanas modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums, garantijas termiņš, skaidri redzams pārdevēja zīmogs, pārdevēja un pircēja paraksti. 

Aizliegts ierakstīt jebkādas izmaiņas, nodzēst vai pārrakstīt jebkādus datus garantijas talonā – šajā gadījumā talons tiek atzīsts par nederīgu.

preces atgriešana

Saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem Nr. 207 "Par distances līgumu" klientam ir tiesības anulēt līgumu 14 kalendāru dienu laikā un atdot preci, kura iegādāta Internet-veikalā, atpakaļ pārdevējam. Tomēr atgādinām, ka Latvijas Republikas Likuma "Par patērētāju tiesību aizsardzību" 12.panta 6.daļā ir noteikts, ka patērētājs atbild par preces saglabāšanu un kvalitāti preces atgriešanas tiesības darbības termiņa laikā.

Lai realizētu atraidījuma no preces tiesību, patērētājam nepieciešams 14 dienu laikā, no preces saņemšanas brīža rakstiskā formā sniegt Internet-veikalam iesniegumu par atraidījumu no preces brīvā formā. Dotajā dokumentā nepieciešams norādīt: patērētāja vārdu, uzvārdu, pirkuma datumu, apmaksas veidu, preces nosaukumu un modeli, ka arī pirkuma summu un pamatojums atgriešanai.

Atceraties – ražotāja distances līgums ir spēkā, ja Jūs varat iesniegt:
  • pirkuma apliecinošs dokuments (čeku, pavadzīmi vai kvīti);
  • ražotāja garantijas talons (gadījumā, ja tās bija preces komplektēšanā);
Interent-veikals GOOL.LV atstāj aiz sevis tiesību atteikt pircējam preces atgriešanā vai noturēt komisiju gadījumā, ja prece netika atgriezta tās oriģinālajā iesaiņojumā, preces iesaiņojums būtiski bojāts, sabojātas plombas uz preces, ir atlīmēta aizsargplēve (piemēram, no mobilas ierīces ekrāna), ir redzamas nekārtīgas lietošanas pazīmes, piemēram, skrambas un tamlīdzīgi defekti, prece atradās ekspluatācijā un/vai sabojāta, konstatētas remonta pazīmes.

Ja rodas tehniskas problēmas ar iegādāto produktu, lūgums sazināties ar mūsu klientu servisa centru pa tālr. 654-57753. Sniegsim konsultāciju, kā rīkoties konkrētā gadījumā.


Derīgas atsauces
* Patērētāju tiesību aizsardzības likums ( http://www.ptac.gov.lv/upload/normativi/ptal_groz_2008.doc )
* MK 2006. gada 1. augusta noteikumi Nr. 631 "Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu" (http://www.ptac.gov.lv/upload/normativi/mk631.doc )
* MK 2002. gada 28. maija noteikumi Nr. 207 "Par distances līgumu" (http://www.ptac.gov.lv/upload/normativi/mknr207_distances_ligums.doc )